snelstart1000x164

 

 

SnelStart is een eenvoudig en compleet boekhoudpakket voor ondernemers. Voor kleine bedrijven en grotere bedrijven die houden van een modern maar toch eenvoudig werkend boekhoudpakket. SnelStart is zowel offline als online beschikbaar.

Met SnelStart kunt u onder meer offreren, factureren, uw voorraad beheren, boekhouden en aanmaningen versturen.

Als implementatiepartner van SnelStart kunnen wij u helpen bij het correct inrichten van SnelStart. Zodat u optimaal gebruik maakt van de mogelijkheden die het pakket biedt. En zodat u hier op een efficiënte wijze mee kunt werken.

SnelStart kent verschillende modules, en is relatief laag geprijsd.

SnelStart beschikt onder meer over de volgende mogelijkheden:
– Digitaal factureren
– Bankkoppeling
– BTW-aangifte in te dienen via SnelStart
– Diverse rapportages zoals perioderesultaten
– Betaalbestanden genereren ten behoeve van een efficiënt betalingsproces

Daarnaast leent SnelStart zich uitstekend voor een goede samenwerking met uw accountant of boekhouder.